-
Vragen & antwoorden
Q: Wanneer zal mijn bestelling geleverd worden?
A: Van zodra we uw betaling hebben ontvangen, sturen we het product binnen de vijf dagen.
Q: Hoe betaal ik?
A: Als particulier betaal je via overschrijving of met uw Bancontact-App. De betaling gebeurt vooraf, zo kunnen we onze administratieve kosten laag houden.
Q: Ik heb een horecazaak.
A: Voor Horecazaken en bedrijven kunnen we afspreken om een factuur op te maken met een betaaltermijn van 30 dagen na factuurdatum.
Q : Ik heb een groot feest (communie, borrel, receptie, trouw), kan ik een grote bestelling plaatsen?
A : Dat kan. Vraag meer info en speciale voorwaarden aan op hans@cavaplus.be
We hebben al meerdere huwelijken en communies gedaan. We kunnen u steeds helpen om de hoeveelheden te bepalen.
Q : Met welke extra kosten moet ik rekening houden?
A : Geen enkele: al onze prijzen zijn inclusief BTW. Bij verzending rekenen we het tarief van de Post aan.
Q: Kan ik afzien van mijn aankoop?
A: Als consument heeft u wettelijk het recht om binnen de veertien dagen af te zien van uw aankoop. Stuur dan het pakket terug (met de post of een koerier) en wij betalen het bedrag van de teruggestuurde flessen terug. De zendkosten zijn in dit geval voor uw rekening.
Q : Hoe plaats ik een bestelling?
A : Selecteer een item en de hoeveelheid en voeg het toe aan je winkelmandje.
Dat winkelmandje kan je ten allen tijde raadplegen. Klaar met shoppen klik op winkelmandje en voeg de gegevens in.
Q : Kan ik ook komen afhalen in Evergem?
A : Dat kan, u heeft de keuze op de betaalpagina.
Q : Kan ik ook in het buitenland bestellen?
A : We versturen bestellingen binnen België (Nederland is in voorbereiding).
Q : Ik heb nog andere vragen.
A : Stuur ons een e-mail! hans@cavaplus.be